Well Hello Sweetiie!

Typ precis så tänkte jag när jag såg honom !
sjukt sweet pojke, satsade ju på *J* förut men långdistans förhållanden är nog inte riktigt min grej (:

Dagen har tillbringats i staden Våsterås med min underbaraste Malin!
fyfan alltså vad skulle jag göra utan henne & som ni säkert förstånn i dom tidigare inläggen så är hon den som står mig absolut närmast!
vi gick runt lite på stan, tog en milkshake på donken och ni läser rätt, de va en milkshake & inte en latte,
U N B E L I V E B A L! & snackade om allt mellan himmel och jord. De är så skönt att kunna prata ut med någon man verkligen litar på , ellerhur?
iaf senare träffade vi lite folk & umgicks allmönt lix!
kom precis på att jag lärt känna sjukt mke nytt folk denna helg ;o
Imorrn tror jag de bär av ditåt igen för en återställare!
annars blire mys hemma bara. sjukt skönt att de fina vädret har hittat hit, längesen man såg solljuset ju ;O
nej nu ska jag vara lite social här hemma se Yah dudes !

Du är underbar..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0