från bästavän till bästavän !

hejhej malin här, såkallade Nathalies bästavän !
Nej nu ska jag skriva lite om hur underbar Nathalie är
hon är den bästa om dom bästa, belive me
bättre än henne får man fan ta & leta efter

jag lärde känna denna underbara tjej för kanske ett halvår sedan och det känns redan som om vi känt varandra hur länge som helst 
har alltid lika kul med dig gumman
du är precis som min syster
du är alltid en glad & sprallig person, som även älskar att dela med din glädje med alla andra.
helt underbar person

fast du är svart & jag vit
men a, som man säger
så lika fast ändå så olika
jag kan verkligen räkna med dig i alla lägen & du vet att du kan räkna med mig
jag älskar dig för just den nu är och ingen annan
ändra aldrig på den du är. för den du är just nu det är den Nathalie som får mig glad ! 

vi har många minnen men mer ska vi skapa och spara som minnen för alltid.
men nu ska jag kila iväg på toaletten  & kissa sen borsta mina tänder sen ska jag chatta lite med nathalie över msn
sen imorn så ses vi ju i skolan
jag älskar dig bästaväään (k'

// malin (k'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0