Tebax :D

Hemma från stan nu, fyfan vad mysig dag de vart!
massa flumm med sjukt sköna lirare!
Känns seriöst som om jag träffat 100x nya peoples i helgen & de är ju alltid ett + (:
& att jag fått spendera hela helgen med min underbara syster, de ni de är obeskrivligt!
Malin du anar inte hur glad jag är att jag har dig, du förstår mig som ingen annan gör. de känns så skönt att du finns där hela tiden , jag har adrig kunnat prata med någon som jag pratar med dig & fått dom att förstå hur jag menar & hur jag känner!
du är guld värd & som sagt så skulle jag kunna offra mitt liv för dig!
& dessutom var de första jag gjorde idag att träffa dendär underbara pojken, synd bara att han snart är upptagen & inte av mig dåra menmen (;

kärlek till folket så länge! Pce!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0