*suuuck*

Sitter på so lektionen & de är värsta disskutionen mellan elever & lärare
alla är mindre nöjda med hans prestation & de är ju dock inte så konstigt, menmen så kan de va!
så länge jag behåller eller höjjer mitt VG så är jag sjukt nöjd, fick min prelimenär intagning till västerås fria för någon vecka sen & guess what? jg kom in PRELIMENÄRT såklart.

DC internet hemma så bloggen går ju neråt.
tjaffs & bråk hela tiden , vad hände med allt possitivt?
bloed by the wind..
ajjaa, vänner som sviker är ju inte så trevligt, one place for them, soptunnan kan ju vara ganska possitiv i detta tillfälle.
men nu ska jag fortsätta lyssna, soo ciao bitches!

N E W S H O E S !
LOVELY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0