shenashena snyggingar!

hejhej mina mingelbögar !
dagen har vart sjukt skön , träffat massa folk & även spenderat tid med min nadja * min nya syster *
Wonderbart !
jag tänkte bara köra att snabbt inlägg så måste bara skriva att Malin Ytterberg är den mest underbaraste personen på denna jord , en av dem få jag skulle kunna offra livet för !

satt & klickade runt lite på internet & hitta en blogg som några gamla vänner startat.
http://thecaveratz.blogg.se/

Dom skriver lite om stockholm underground & graffittiverksamheten där
, U N D E R B A R blogg !
faktiskt sjukt värd att läsa så kika in vettja ;)
aja nu väntar Nadja rastlöst på att jag ska hänka med henne ut och röka men vi höres , ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0