shena babes!

~well hello sweetstuff's~
Har precis kommit hem från skolan, lite drygt att åka buss hem i en halvtimme?!
kan man typ inte putta skolan lite längre hitåt mot mig?
nej okejdå, men man får ju ha drömmar right? (;
skolan har vart underbar som vanligt. eller?..
nej för alla "Biffarna" vet ju att jag inte försvarar mig och därför hade dom jättetrevligt genom att ta mina skor & springa långt ut i skogen för att sedan placera dom högst upp på en jävla sten?!
sen har vi ju lilla filip som var tvungen att ta kort på de & skicka för att muntra upp mig lite, happyface? naje..
shame on u boy's!
jag vill ha helghelghelg & dom underbart fina skorna jag hitta på scorette i västerås!
idag va min soeta malin sjuk men noeel va i skolan (:
nej nu ska jag lägga undan den gamla gula piercingen & i med spiralen!
LAJJKILAJJK! :D

skorpåsten art made bye : Mälarstrandsgrapparna!

spiral (yy'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0