positiva tankar!

kom hem från stan för ett tag sen.
hade utvecklingssamtal som gick gr8 as usual, stipendiet är så gott som mitt ! ;D
sedan åke jag ner på stan & träffade MALIN! (L)
& Hedman som man inte sett på 100år typ :(

och te N som är så omogen att denna person inte vågar kommentera mina inlägg med sitt riktiga namn:
gumman/gubben whatever , jag bryr mig inte överhuvudtaget om dina åsikter & falska påhopp, jag har ett liv att sköta , du kanske borde göra desamma?
dessutom är det bara förlorad tid av dig att klanka ner på mig, mitt ursprung & min familj för dehär är den enda reaktionen du kommer få , so gtfo dude :D

hittade en underbar låt idag!
http://www.youtube.com/watch?v=aQyOJG3f5XM 

Även om saker följer med än som en partner
så går den tiden vidare som håller än vaken
genom dagen, acceptera och ta sig i kragen
glöm bort minnet även om det va en på miljarden

om man, alltid tänker på något förflutet
inser du sen att du lever instängd, borttappad i buren
åker in på akuten, man hatar sig själv
känner sig sluten, bestämmer för att skada sig själv

om det nu skulle gå så långt
bättre vi skulle blunda och fortsätta leva imon
hårda tider kommer komma, för det kommer o går
nästa vecka på måndag då kommer du kunna förstå

du är bara mänsklig och känslig
ger dig bara lite tid även om smärtan känns oändlig
kan inte leva som man lever i ett kasset-band
smärtan kommer spelas om och om i veckan, så

(Reffräng)
man tänker positiva tankar
lugnar ner sig genom att man andas
Ser fram emot vägen som man vandrar
stöter på saker som ska vara samband, så (2x)

(Vers2)
man känner att man borde tänka vidare
skippa deppression och vara en glädje-spridare
för allt som kommer, kommer nångång försvinna
i början studsar bollen men tillslut kommer den ju stå stilla

förlora inte det stora minnet av glada sinnen
polare i varma vinden, tyckte man va coola killen
släpper innan man rasar som plocke-pin
dras tillbaks som en dammpatikel när dammsugarn suger in

som gitarren i låten fortsätter o gå
ska man göra genom åren även om de blir svårt
för själv har jag nästan 62 år kvar
att leva så ja föredrar att tänka frammåt o smart

klart, vi alla har nog haft en stor förlust
men planera frammåt som om du passar tider till din buss
njuter som de är sommar, jag dricker citron-saft
hinder stannar mig inte, glider utan friktions-kraft heey!

(Reffräng)
man tänker positiva tankar
lugnar ner sig genom att man andas
Ser fram emot vägen som man vandrar
stöter på saker som ska vara samband, så (2x)

(Vers3)
här kommer dom avslutande-orden
lika intressant som gummi-godis blir as-mjuka-i-solen
anstränger mig hit och dit, jag får de fint
känner mig clean, men för er äre bara bokstäver på beat

Det är en del av min lösning till problem
vissa andra drogar ner sig och kanske blir schizofrien
gäller att hitta och fokusera på något
du måste leta överallt, du kan andvända dina tåg-kort

nått du gjort som barn, kolla i din år-bok
länge sen tillbaks, du var 10 när du alltid log-stort
hitta något som du alltid vart intresserad-av
kanske käka fiskar så det inte finns en fena-kvar?

haha, inte fel med lite skämt i det-hela
hoppas att vinden har vänt efter denna låt spelats
fattar du vad jag menar? tänk inte i sid-leds
lova mig att tänka positivt frammåt så kanske vi-ses

(Reffräng)
man tänker positiva tankar
lugnar ner sig genom att man andas
Ser fram emot vägen som man vandrar
stöter på saker som ska vara samband, så (4x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0