Pojken.

kan ni föreställa er världens bästa pojke för er ?
de kan jag!
jag träffar honom inprincipt varje dag & de gör mig lika lycklig varje gång!
tänk er dedär perfekta leéndet när han är glad, dom tindrade ögonen när ni får ögonkontakt eller tanken av hans närhet när ni vaknar upp på morgonen.
Lukten av hans underbara parfym eller allt dedär & lite till om man har tur!
His voice is like music to my ear
Fyfan vad han är underbar.
de perfekta killen enligt mig är :
1. att han finns där dag som natt.
2. att ni kan prata med varandra om VAD som HELST!
3. att han visar förståelse för dig & dina "problem"
4. att han visar känslor.
den är killen har allt på listan & minst 1000 saker till!
jag hade nästan glömt känslan av kärlek innan han kom.

Du är UNDERBAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0