Panik..

Shit imorrse när jag kom te skolan kom jag ju på att de va NA prov i kemi !
igår va jag så sjukt peppad att jag måste glömt bort de ;s
Jag trodde de skulle vara de gamla vanliga ni vet. typ vad är en atom? H2o är ett namn på en kemisk reaktion, vilken?
men nejnejnej dehär va saker man skulle gått igenom i 8:an & eftersom jag va sjukt dum i huvudet då så gick inte jag i skolan, så får väl hoppas på de bästa för IG är så inte min grej!
kom hem för några timmar sen så nu sitter jag & samtalar med syster nadja & nån pojke från kolbäck :(
disturbing hur mke bönder de finns, bara den gigantiska prillan & höstrået som saknas sen är jag en av dom!
inte bra! min malin va inte i skolan idag heller, får hoppas på att hon kommer imorrn! saknar henne såååå mke :<
nej nu ska jag plocka undan lite i mitt rum, de ser ut som översvämningen i japan fast med Maassamassa kläder!

så Kyss'N så länge (k'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0