Mr *x*

Hihi idag blev de en liten runda på stan med Linda Colombia Camilla Sara Malin & Nathalie M , vackert namn måste jag säga (:
haha sitter & disskuterar i tele med min syster Saga om att alla mina ragg sen jag flyttade till denna byhåla börjar på J . de är ju lite skrämmande kan jag känna då.
men iaf, just nu känner jag lite att jag inte borde höra av mig till *x* eftersom man börjar känna sig lite tjatig, jag menar om nu båda vill att de ska funka vilket jag inte vet än så borde ju båda parterna höra av sig, iaf vad jag vet utifrån mina erfarenheter.

Nej nu ska jag vara en duktig tjej & bädda rent i sängen så jag kan sova gott, nyduchad i en renbäddad säng är ju typ den skönaste känslan som finns, Right? :D
& så kanske jag får stanna kvar i stan te 7 imorrn (aa'

kärlek te mina sötnosar maja, camilla & Malin <3
tyvärr finns de ingen bild som involverar maja än så får bjuda på en lite småskön ganska nytagen bild på malin camilla & mig !

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0