Daampiilodion D:

vissa killar är ju fan deprimerande!
sjukt tjuriga jämt, vart är de glada humöret?
ibland kan man ju tro att vissa pojkar föddes som mensbarn.

Och så stör jag mig som fan på killlar som ba ; hör av dig när du har tid & så hör dom inte av sig själva!
jag menar ska man inte höra av sig båda två, värsta dominatgrejjen ju!
vafan hör av dig själv? ska de va så svårt? knaziga känslor till den pojken!


eller killar som ska fråga hela tiden, vill du ha 3-kant? ska vi knulla? kan du suga av mig?
Dude om du är så äckligt jävla desperat så snälla skaffa en uppblåsbar sak eller beställ någon brutta från postordern, för med dendär sliskiga stilen kommer du inte komma så mke närmare en pussy!

jisses grabbar ge upp, pussyhunting är inte coolt , som du inte kan göra de med stil !



Mina piercingar är min glädje!
någon som har hittat spiderman piercingar te nipples?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0