aaaaaaaaaaaaH!

Aggressiv chey ja !

Dagen började med att man fick höra massa skit som folk snackar om te mina närmaste vänner, fine man kommer aldrig undan skiten men man lär ju tänka lite på vad man säger '&' te vem man säger de, eller ?
iaf så på den lungna rasten så skulle vi ut & ta en cigg men då börjar man med att skrika åt mig, mitt morgonhumör är som de flesta vet inget att leka med men när folk skriker åt mig , där precis där går gränsen!
såå de blev ett rejält jävla snack face´to face med heyen som sagt allt dehär te min bästa killkompis!
shakeshake lix, föe er som inte redan vet så kan jag ju säga att fina flickor INTE slåss men ibland så finns de nödlägen, tur att jag lärt mig att inte slåss så länge den andra inte slår första slaget!
sen börjag folk fråga mig varför jag lägger mig i när de är mig blandannat skiten handlar om?!
jag menar hallå, skrattretande!
en annan kul grej är ju att man inte tänker på vad man säger, de dendär cheyen sa är oförlåtligt och därför tänker jag inte bli prata med henne, men att bråka & starta värsta fighten är bara onödig energi!
& att bygga upp ett ryckte på skitsnack de är ju helt sjukt, ta reda på fakta ffs!

iaf så skrek vi ett tag & sen så löste de sig!
man behöver inte älska alla runt omkring
jag har 3 månader kvar i denhär skolan & min mamma lärde mig att man skolan är de viktigaste så därför ska jag satsa & skita i resten, nu väntar ett möte med alla inbladade & jag hoppas fan att de löser sig för jag vill inte slåss !
min bästabästa chey kompis får ta skit för något som inte ens är sant, jag är bara så nära steget över till Fight!
aja hoppas att de som alltid viker sig kan stå upp för sig själv nu bara, bara han kvar!

de är så jag bokstavligen ser på allt just nu!
3 månader & sen slipper jag skiten!


Kommentarer
Postat av: N

Kom igen och slåss då :-) Tråkigt att din mamma lärde dig att inte slå första slaget(btw du har väl ingen :S)annars skulle det kunna blivit skoj hihi

2011-03-17 @ 06:50:25
Postat av: Nathalie Lautner@

du verkar ju verkligen ha ett roligt liv, folk som inte vågar stå för vem dom är, de är sorgligt..

jo jag har en mamma, ta reda på fakta lilla du :D

2011-03-17 @ 09:18:54
Postat av: N

Haha vadå säger N inte dig nått eller ?

Men hon vill ju inte ha dig : ((

2011-03-17 @ 11:32:19
Postat av: Nathalie Lautner@

N säger mig inte ett skit så stå för vem du är & skriv hela namnet ist ;D

joråå klart hon vill, jag vet nog lite mer än dig så jag stoppar dina små kommentarer i en carebox och låter den flyta iväg på stilla havet :D

2011-03-17 @ 19:16:50
Postat av: N

Varför vill du veta mitt namn så jävla mycket? Det spelar väl fan ingen roll, eller ska du söka upp mig och slå ner mig då eller?

Hur kan du vara så säker på att jag inte vet det?

2011-03-17 @ 19:59:01
Postat av: Nathalie Lautner@

som sagt så slåss jag inte, tkr bara att om du verkligen nu står för allt du skriver så kan du ju åtminstonde skriva ditt namn

& jag är 100% säker på att du inte vet de , men hädanefter så länge du inte tänker stå för vem du är eller vad du tkr så tas kommenarerna bort ;D

2011-03-17 @ 22:33:59
Postat av: N

Förstår fortfarande inte varför mitt namn har någon betydelse.

Och vetu, jag tror ändå att jag gör det : -)

2011-03-18 @ 06:09:44
Postat av: Nathalie Lautner@

ditt namn spelar stor roll om du nu står för de du säger, tur att jag inte tar åt mig av människor som tkr sig vara så tuffa när dom inte ens kan erkänna vem dom är :)

2011-03-18 @ 10:42:56
Postat av: Anonym

Jag vet vem jag är, och känner ingen större lust att berätta det för dig eller hela svenska folket som kan ta tillgång till det :-)

Varför fortsätter du att skriva för då om du inte tar åt dig?

2011-03-19 @ 10:42:53
Postat av: Nathalie Lautner@

men du kan ha fb & resten som hela svenska folket kan se ? unbelivebal vad omogna folk är nu för tiden .

för att du är dum nog att fortsätta kommentera :D

2011-03-20 @ 00:23:15
Postat av: N

Du har ju aldrig tänkt på att jag inte har facebook ? Nejjuste..

2011-03-20 @ 18:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0