Knaziga känslor!
kärlek kan vara så underbart med dom mjuka rosa molnen & dom kittlande fjärilarna i magen!
eller helt åt helvete med de stora åskmolnet & dom förtärade orden!
tänk vad lätt de är att hitta en underbar människa, men tänk hur svårt de är att stanna där.

Lite possitivt är ju faktiskt att de va någon random som fråga om mitt nr idag på stan, modig kille!
synd att han fick flippen (N) :')

& jag är såhär knlbcsbhjedbjlvlJVJDVDSvqjwvcd zxjbQKVBDKBKWEB GLAD FÖR MIN ÄLSKADE MALINS SKULL !
fyfan gumman, du förtjänar allt & lite till!
nej nu blir de ut en snabbis & sen film & depp med choklad!

FFFP!
FanFörFalskaPojkar
jag vill ha kääääärleeek!

Kommentarer
Postat av: linnea

saknar dig natta! :/

2011-03-15 @ 09:26:24
URL: http://magdalenaeklund.blogg.se/
Postat av: Nathalie Lautner@

saknar dig också!

sjukt längesen sist :(

2011-03-15 @ 10:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0