CHAI LATTE & INLÄMNINGSSKIT!

ÅÅH, denhär dagen har vart helt crazy !
min klass är typ helt awezum! hade min första riktiga lektion idag , 3 timmar lång. and guess what ?
I LIKED IT! hade även inlämningsskit i samhällskunskapen som jag förövrigt inte fattade ett piss av -.-'
Träffade dessutom VIKTOR idag, du har vart saknad vännen ! checka gärna in hans blogg, en av dom få jag faktiskt följer (;
just nu längtar jag te på lördag, en hel dag med min älskade syster!
Funderar förresten på att börja ta sånglektioner ! men nja jag vet inte.

aja nu ska jag tjocka mig framför tv:n ! me lajjk ;*
checka videon på väldens sämsta sångerska!

Jag gråter bara i regnet cover


måste bara berätta att jag har världens underbaraste pojkvän! love you<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0