millamalinnatha mihihiwww!

sitter hemma hos milla nu med malin & henne !
blir att slagga här inatt, träffade lite enköpingsbor i stan idag , sjukt trevligt & lilla *L* ska ju flytta hiiit nej fyfan vad skönt att träffa gamalt saknat folk.
& jag måste bara påpeka att vissa människor är sjukt falska & att dom borde hängas upp och ner i något träd långt ute i öknen ( eller en kaktus kanske ? vem vet?)
och till min kära syster så vill jag bara skriva lycka till nu & föralltid, känns sjukt skönt att du ska få komma bort & starta om från början, jag önskar dig all lycka i världen & lite till för du är ju trottsallt den bästa!
jag kommer däremot sakna henne till max, hon har ju faktiskt hjälp mig sjukt mke i livet & fått mig upp mig på egna ben :')
neej nu ska jag sluuta , kyssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssn påååååååååååååååååååå han! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0