blablabla.

Dc internet som gör att jag inte kan blogga. ligger sängen nu efter en störtskön dag (aa'
nationella imorrse som gick awesume :3
tog 11 bussen hem & såklart skulle *J* och hans roliga polare vara allmänt sociala, tyvärr fick varken jag eller datan plats på sätet tackvare lilla han. sen kom jag hem & började städa nadjas rum dirr, klarar inte av stökiga place!
efter de stod mitt rum på tur för en liten städtur, fy vad vackert de vart! hittade mina konfirmations kort också, gud vad jag saknar fjärdhundra & alla sköna människor där! kan inte beskriva hur tomt de känns utan min gamla särklass, men som tur är har jag hittat en ny liten gullig klass. förövrigt har jag köpt en ny BLÅ väska som är Wonderbar & den kassa kärleken går perfekt nu!
skönt att man kan reda ut saker sins emellan (?)
& maja den söta saken har kommit hem nu såååå skönt!
PÅSKLOVET närmar sig & de kommer bli sjukt awesume för min del iaf !

nej nu ska jag ut & spana boy's i byhålan med nadjalicius !
KYSSN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0