4

mina vänner : De finns väldigt få jag litar på & väldigt få som står mig nära men hellre få riktiga vänner än flera oäkta right?
sååå vi börjaR med att skriva om
MALIN : Malin min underbara vän som jag lärde känna för ungerfär ett år sen, hon finns alltid där för mig & jag är så glad att jag träffat henne. en underbar tjej med styrkan som ingen annan& kan gå hur långt som helst. jag är även jättestolt över att kunna kalla henne bästavän!
EN FETING LÄNK TE HENNES UNDERBARA BLOGG!
Camilla : ojojojojoj en underbar vän som alltid ställer upp. vi kan sitta & prata i timmar utan att de tar stopp, så olika men ändå så lika, en underbar vän som dessutom är så sjukt vacker ! en sann bästavän !
Maja : en tjej med ett hjärta av poure guld ! fyfan vad härlig tjej, hon är alltid glad & hon betyder mer än hon anar ! en riktig glädjespridare!
& ni ska veta att jag skulle kunna offra livet för er alla , jag älskar er verkligen tjejer !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0