3

jahaja, hemma nu efter påskmiddagen hos "mormor" i stan :D
tänkte skriva punkt 3 i 10dagars grejset.
såå, vi åldern 10 så åkte min mamma & kom aldrig mer tillbaka. den natten glömmer jag aldrig! klockan var knappt efter 3 på natten då soc knackade på dörren till min granne där jag befann mig. de hade fått ett sms där de stod att hon inte tänkte återvända.
efter någon veckas flytt fram & tillbaka skrev min dåvarande kontaktfamilj på pappret & blv fosterfamilj till mig & min ena broder. en tid gick allting toppen men senare som ni förmodligen redan läst i det tidigare inlägget så blev jag en helt annan person & rymde därför därifrån. en ny flytt planerades & jag hamnade 3km längre bort från min förra familj, detta resulterade i tunga händelser. efter ännu en rymning blev jag placerad på ett Behandlingshem för folk med drogproblem, vilket jag absolut inte hade !
efter att ha blivit lurad av soc som då sagt att detta var min nya familj så åkte jag med dem dit. två tjejer kom ut & jag protesterade direkt för att jag visste att något inte stämde. ännu en gång ljög soc & sa att jag skulle bli kvar i 2veckor , 2 blev 3 osv. efter 6 månader varav 3 utan mobil & skola blev jag flyttad till en ny fosterfamilj & här är jag nu , starkare än någonsin & absolut ingen kan bryta ner mig & få mig att känna mig osäker igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0