2

Jag föddes i en liten byhåla vid namn Åhlidhem som ligger långt åt helvete uppåt i norrland.
flyttade senare ner till (?) där min mamma träffade någon snubbe, efter konstiga upplevelser tog vi oss vidare till (?) där vi träffade min pappas kompis som flyttat hit till sverige för att ta hand om mig & min broder. efter några år av flytt & velande blev vi bosatta i fosterfamilj en bit utanför enköping i (?) där vi trivdes så sjukt bra ! de var också då jag firade min första riktiga jul vid åldern 10. men efter konstiga händelser & "fel" umgänge blev jag någon inte ens jag kunde känna igen. de resulterade i mycket sprit & rymmningar från dåvarande hemmet. sedan blev jag placerad i (?) hos en tant som var 50bast & inte visste ett skit om ungdomar , 3dje natten blev jag lämnad helt själv hemma som gick åt helvete. jag rymde sedan ett flertal gånger & blev bosatt på behandlingshem där jag blev lovad att stanna i 2 VECKOR. 2 veckor blev 3 , 3 blev 4 osvosv, efter 6 månader blev jag lovad en plats hos en familj i kolbäck & de är här jag bor nu, har aldrig mått bättre & ser allting annorlunda nu. här träffade jag någon som såg igenom mitt skal & nu är jag en helt ny person.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0